pondělí 17. listopadu 2014

Vánoce jsou tu. Jak jste na tom s přípravou?

Facebook marketing o Vánocích
V předvánočním období jsou na internetu rekordní prodeje a každý by si rád ukrojil z pomyslného koláče. Konkurence je veliká a proto nachystejte maximum podkladů pro kampaně na facebooku včas.
Pokud vám běží Facebook PPC reklama celý rok a pravidelně ji optimalizujete, máte náskok, ale přesto doporučuji projít své kampaně a zvážit, jestli jsou kampaně nastaveny dobře a lidé je chápou ve spojení s Vánocemi. Detail hraje velkou roli a může pomoci přivést stovky nových zákazníků. 


Držte se několika pravidel:

1) Lidé nakupují očima a kvalitní obrázek dělá zázraky (Vánoce jsou o zázracích, ne?)
2) Zdůrazněte důležité, nastavte správně cílovou skupinu.
3) Kontrolujte cenové nabídky a rozpočet. Malý rozpočet nebo inzerce konkurence vede k nižší míře zobrazení a to nechceme.
4) Remarketing na Facebooku (vhodně nastavený remarketing zachytí návštěvníky, kteří z nějakého důvodu nedokončí objednávku)
5) Štědrým dnem to nekončí! Nezapomeňte na to, že povánoční slevy nabývají rok co rok většího významu. Mějte dopředu připravené nové kampaně inzerující výprodeje nebo akční povánoční slevy.

Žádné komentáře:

Okomentovat