čtvrtek 26. února 2015

Skóre relevantnosti reklam na Facebooku

Skóre relevance na FB
Copak nám to Facebook přichystal.
Novinkou v reklamních kampaních je skóre relevantnosti reklam vůči jejich cílové skupině. Každá vaše reklama dostane číslo od jedné do deseti, které bude vyjadřovat pozitivní či negativní reakci lidí na reklamu. 


Skóre se začne zobrazovat po 500 oslovených. Během fungování reklamy se toto číslo mění v závislosti na reakcích. Toto by mohlo být prospěšné zvláště novým inzerentům pro jejich zpětnou vazbu. Sám jsem zvědav jak z dlouhodobého hlediska bude velikost čísla ovlivňovat například dosah reklam.
Nicméně nevidím v tom měřítko úspěchu reklamy samotné, jelikož u některých reklam mám skóre 3,4 a jejich úspěch je v závislosti nákladu na konverzi velký.



Žádné komentáře:

Okomentovat