pátek 6. března 2015

Co na Facebooku nedělat?


jak se nechovat na Facebooku
Pokud si dáváte práci s tím, že propagujete svou firmu na Facebooku, je dobré vědět, jak se máte správně chovat. Zde je pár základních rad, které vaší snaze o prezentaci firmy nebo značky pomohou.








1) Publikujte denně a publikujte zajímavé, užitečné informace. Pokud chcete publikovat několikrát za den, tak ale v časovém rozestupu (alespoň 3 hodin).

2) Sledujte reakce lidí na vaše příspěvky a pokud komentují, snažte se jim odpovídat v co nejkradší době.

3) Vlastní posty jménem stránky rozhodně nelikujte, vypadá to hrozně.

4) Lidé na Facebooku obrovsky prokrastinují, chtějí se na něm bavit. Pokud tvoříte obsah jehož účelem je něco prodat, myslete na to.

5) Vyvarujte se hromadného nákupu fanoušků. To jsou lidé (někdy jen fiktivní), kteří o vás nestojí.

6) Používejte #hashtagy. Fungují!

7) Namyšlená a korporátní mluva finančních poradců a realitních makléřů tady nefunguje.

8) Fotky fanoušků, zákazníků, zaměstnanců bez jejich souhlasu na Facebook nepatří. Taky se přeci nechte objevit na něčím profilu bez svého svolení.

9) Pokud žádáte lidi o like, komentář nebo sdílení- přestaňte s tím. Na to se také nedá dívat. Pokud si dáte s přípravou dobrého postu o 5 min.více času, lidé vám ten like nebo komentář dají sami, jako odměnu za dobrý a relevantní příspěvek.

10) Nepleťte si Facebook s PR kanálem pro rozsáhlé články a studie.

11) Nehádejte se! Pokud na vás někdo útočí, snažte se jej odvést na jiný komunikační kanál (mail, telefon).

12) Nespamujte! Když se řekne, že máte dát jeden až dva příspěvky za den, neznamená to, že si sednete v neděli večer k počítači a naboucháte jich tam sedm až čtrnáct najednou.

13) Neútočte na konkurenci. Ve výsledku se to obrátí proti vám.

14) Nekopírujte za každou cenu vše, co dělá konkurence. Hledejte vlastní styl a cestu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat