O mně



Po rocích na škole a mnoholeté praxi ve firmách na marketingových a accountních pozicích jsem se rozhodl dělat to, co mě baví a tak dělám Facebook marketing. Mám zkušenosti, mám výsledky a do práce chodím s úsměvem. Dále pak školím a učím jiné, aby se správně uměli postarat o svůj profil.



Spravuji reklamu na Facebooku, která má výsledky.
Za rok 2015 moji klienti vydělali na základě Facebook reklam 28,7 mil. CZK. V roce 2016 to bylo o 37,2 mil. více. Nastavil jsem a úspěšně vedl stovky kampaní na Facebooku. Nejsem teoretik, vše o čem budu mluvit, zažívám denně v praxi. 

Pokud se ptáte na to, kdo jsou moji klienti? Jsou to drobní živnostníci, malé, střední i korporátní firmy. Spektrum je opravdu za roky praxe velké. Obory jako jsou sportovní potřeby, prodej pneu, designová studia, e-shopy s prádlem, šperky, parfémy, instalatérství, automobilky a tepelná čerpadla až po slevové portály, politiky, města.




Čeho se držím:


  • Raději řeknu, že něco neumím než, že to nejde.
  • Vážím si svého času, píšu stručně a jasně.


"Propagovat se dá totiž vše, jen je důležité vědět jak"


  • Spravuji a nastavuji kampaně pro e-shop s více jak 55 000 produkty.
  • Školím pracovníky firem v oblasti online marketingu a zejména Facebook marketingu
  • Radím klientům kam efektivně a nejlépe investovat
  • Odstraňuji chyby, které klientům následně ušetří peníze



Pokud chcete být vidět, podpořit značku nebo je potřeba získat návštěvníky na web? Vytvořím plán kampaně, kreativu kampaně. S klienty spolupracuji dlouhodobě a rád se podílím na výběru kanálu pro jejich propagaci.

Rád individuálně vyškolím vás nebo vaše zaměstnance na mém školení sociálních sítí a facebook marketingu.

Po mém školení budete schopni zvládnout naplno aktuální možnosti reklamy na Facebooku, včetně remarketingu, vytvářet vlastní publika, konverzní pixely a optimalizovat reklamu.

Chcete-li, budu se starat o vaši facebook firemní stránku. Budovat značku,  komunikovat se zákazníky v jejich prostředí. Tato činnost je jedním z faktorů, které pomáhají v růstu vašeho podnikání.

Pokud chcete jen  zkontrolovat vaše aktivity na facebooku a najít nebo definovat chyby, půjdeme cestou konzultace.

Kam dál?