Marketing na sociálních sítích

Marketing v sociálních sítích má v současnosti stále větší význam, neboť sociální sítě dnes dominují. Každý z nás dnes nějakou ze sociálních sítí má a využívá ji. Ať jde o sledování lidí, sdílení obrázků nebo hledání vhodného kandidáta na pracovní pozici. Jedná se ale také o další marketingové kanály vhodné pro firemní nebo osobní prezentaci. Z pohledu marketingu na sociálních sítích se jeví jako nejvhodnější nástroj právě Facebook, který se vyznačuje velkou podporou reklamních sdělení od textu, obrázku až po video.

Marketing na sociálních sítích není jednoduchou věcí!

Pokud marketing na sociálních sítích necháte v rukou zkušeného marketéra, který sleduje aktuální novinky, aplikuje nejnovější typy reklam, které osloví vaše cílové publikum, máte velkou šanci na úspěch. Spousta lidí totiž skončí své marketingové aktivity na sociálních sítích po první reklamě, vyhodnotí tento kanál jako nerentabilní, protože mu zpravidla nerozumí. Především v rámci marketingu na sociálních sítích necílí odpovídajícím způsobem, nekomunikuje adekvátně cílové skupině a neumí odhadnout konverzní potenciál reklamy.  Nezapojuje vhodně remarketing, který zpětně oslovuje všechny lidi, kteří navštívili váš web.

Proč řešit marketing na sociálních sítích právě se mnou?

Pokud se ptáte, proč využít pro marketing na sociálních sítích právě mě, pak s čistým srdcem mohou říci, že mou nesmírnou výhodou jsou výsledky a tvrdá data. Vím co je v rámci marketingu na sociálních sítích vhodné pro určité typy klientů, jaký rozpočet využít a umím velmi dobře predikovat výsledky. Sleduji denně novinky, blogy, business na Facebooku a aplikuji veškeré získané vědomosti a praktické zkušenosti ve prospěch svých klientů.

Žádné komentáře:

Okomentovat